Yalnızca bir tek zekâ vardır

Kendimi kaybolmuş hissettiğim zamanlarda ya da ihtiyacım olan bir şeyi kaybettiğimde panik duygusunu bir kenara bırakıp kendimi içten içe İlahi Zihnin içinde hiçbir şeyin kaybolmadığından emin olan Zekâma teslim ediyorum. O, şimdi ve şu anda benimle beraber. O Tek Zekânın şimdi beni ve ihtiyacım olan o şeyi o mükemmel zamanda ve mekânda bir araya getirdiğini biliyorum. Asla takılıp kalmış değilim. Gün içinde defalarca beni kısıtlayan kimliklerimden kurutulup gerçekte kim olduğumu hatırlıyorum-ben Hayatın İlahi ve Fevkalade bir Yansımasıyım ve Sevgi dolu, Sonsuz bir Zekânın eseriyim. Her şey yolunda.
Kaybolmuş, yalnız ve terk edilmiş olamam çünkü İlahi Zekânın içinde yaşıyorum. Sürekli anlayışımı genişletiyorum. Ben öğrenmeye açığım. Her geçen gün bilincimi açarak içimdeki İlahi Bilgeliği kavramaya biraz daha yaklaşıyorum. Yaşadığım için mutluyum ve hayatın bana getirildiği güzelliklere minnettarım. Her gün zihnimi ve kalbimi bir çocuğun açtığı gibi bilgiye açıyorum ve yepyeni iç görüler, yepyeni insanlar, yepyeni bakış açılan ve etrafımda olup biteni kavramak için yepyeni yollar keşfediyorum. İnsani zihnim olup bitenleri ilk bakışta kavrayamayabilir. Kavrayış sabır ve sevgi gerektirir. Yeni zihinsel kabiliyetlerimle dünya adındaki bu gezegendeki bu inanılmaz yaşam okulunun bana sunduğu şeyleri çok daha kolay kavrıyorum. Kendi kendimi kavrayışım arttıkça dünya etrafımda genişliyor. Yepyeni ve muhteşem deneyimler beni bekliyor ve güvendeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder