Ahtapot Avı 2013 Yaz

Bryce o aslında bir engel olduğunu düşündüm bir ahtapot içine bağladım. Ben onun kayık yanında iken bazı tatlı su altı çekim elde edebilir.Ahtapot tuttu ve zevk. Onun hayatta kalma olasılığının düşük olduğunu bu yüzden oldukça büyük bir kanca yuttu. Ben bu film için bir Kodak Playsport (Zx3) kullanılır. Yorumlama insanlar için daha fazla bilgi: Kayıt için, ben onu öldürmek, ya da yemek yoktu. Sadece filme. Ayrıca, boşa değildi. Onun kurban iyi yemek yaptığı kişiler arasında saygı. Ben her türlü bir biyolog değilim, ama internette basit bir arama ahtapotlar nadir bir hayvan olmadığını göstermektedir. Aslında, onların aralığında nüfuslu olduğunu göstermektedir kanıt yoktur. Bu bir o ömrünün sonuna yaklaşıyor olduğunu boyutları nedeniyle tahmin ediyorum bu yüzden 3 illaha 5 yıllık bir yaşam süresi vardır. Yani, ben değil bu acı ve ağzında bir altı inç kanca ile ömrünün geçen yıl ya da öylesine için açlıktan için ücretsiz ayarlanabilir daha boşa hızlı ve değil öldürdü olacaktır. Tüm "İnternet Pazarlamacılar" için,bu sorunun cevabı hayır.Ben "promosyon fırsat" ilgilenmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder